مزایا و کاربردهای پاکت اداری کاغذی (پوشه کاغذی) + چاپ آنلاین

پاکت‌های کاغذی اداری که به آن‌ها پوشه کاغذی نیز می‌گویند کاربردهای بی‌شماری دارد. این پاکت‌ها طیف وسیعی از کاربردهای تجاری، اداری و شخصی را پوشش می‌دهند. برای نظم دادن در بسته‌بندی و مرتب‌کردن اسناد و مدارک مختلف و اقلام مشابه دیگر سال‌هاست از پاکت‌های کاغذی استفاده می‌شود. از اسناد و مدارکی که قصد دارید در دراز مدت آسیب نبیند و مرتب بماند، محافظت می‌کند. باعث تمیز ماندن و تا نخوردن اسناد و مدارک می‌شود. پاکت‌های کاغذی اداری قیمت مناسبی دارند.

حتی با وجود این‌که در عصر دیجیتال قرار داریم، همچنان استفاده از مکاتبه و ارسال مدارک به صورت دستی و ارسال با پاکت بین سازمان‌ها حس می‌شود. برای مکاتبه و ارسال اسناد و مدارک به همان میزان که محتوا و مدارک مهم است. باید به مرتب ارسال شدن و بسته بندی آن توجه کنید. انتخاب یک پاکت ساده کاغذی برای تحویل اسناد و مدارک و یا تحویل کالا به مشتری باعث می‌شود مخاطب شما حس بهتری داشته باشد. همچنین این بسته‌بندی ساده نشان‌دهنده نظم و ترتیب در سازمان شما است. در ادامه این مقاله مفصل‌تر در مورد کاربرد پاکت‌های کاغذی و رنگ و سایز آن‌ها صحبت خواهیم کرد. اگر شما به اطلاعات بیشتری در این خصوص نیاز دارید، ما را در این مقاله همراهی کنید.

این پاکت‌ها در چاپخانه ماهان در چند ابعاد مختلف وجود دارد و برای خرید و سفارش به تعداد دلخواه شما به راحتی در دسترس است.

کاربرد پاکت کاغذی

به طور کلی از پاکت‌های کاغذی برای نگهداری از اسناد، مدارک، عکس، عکس رادیولوژی، تحویل کالا در لوازم التحریر به مشتری و… استفاده می‌شود. کاربرد عمده پاکت کاغذی در محیط‌های اداری مانند شرکت‌ها، مدارس، مراکز رادیولوژی، عکاسی، بانک‌ها، دفاتر اسناد رسمی، املاک و دانشگاه برای دسته بندی، بایگانی و ارسال و تحویل مدارک است.

با استفاده از این پاکت‌ها می‌توانید اسناد و مدارک را دسته بندی کنید و دسترسی آسانی به مدارک داشته باشید. همچنین در تحویل اسناد و مدارک به دیگران با استفاده از بسته‌بندی فردی منظم شناخته شوید. این پاکت‌ها سایز‌های متفاوتی دارند و بسته به کاربرد و نیاز خود می‌توانید آن را خریداری کنید.

 

انواع رنگ پاکت کاغذ اداری در چاپخانه ماهان

پاکت‌های کاغذی پرکاربرد چاپخانه ماهان در سه رنگ سفید، نخودی و زرد تولید می‌شود.

پاکت نخودی

این نوع باکت کاربرد عمومی و رایجی دارد و برای مبادلات اداری و محرمانه هم استفاده می‌شود.

پاکت زرد

این رنگ از پاکت‌ها در برخی از اداره‌ها، رادیولوژی و مراکز عکس برداری و یا حتی عکاسی‌ها دیده می‌شود.

پاکت سفید

پاکت‌های سفید، معمولا در ادارات دولتی دیده می‎‌شود. با توجه به سایز آن، این نوع از پاکت برای ارسال نامه رسمی از طریق پیک از شرکتی به دیگر مناسب است. همچنین برای اسناد رسمی و  قراردادها نیز می‌توانید از این نوع پاکت استفاده کنید. پاکت‌های پستی از این نوع هستند.

 

ابعاد و اندازه پاکت‌های کاغذی

پاکت‌ها در ابعاد و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند. پاکت‌های کاغذی در چاپخانه ماهان از نوع پاکت‌های رایج و پرمصرف روزانه است. کاغذ استفاده شده در تولید این پاکت‌ها جنس ضخیم و کیفیت بالایی دارد. به راحتی مخدوش نمی‌شود و آسیب نمی‌بیند.

پاکت‌های کاغذی چاپخانه ماهان در سه رنگ و در سایزهای A5، A4، A3، B4 تولید می‌شوند. برای دیدن سایز دقیق هرکدام از این پاکت‌ها به صفحه محصول مراجعه بفرمایید.

سایز پاکت‌های کاغذی A4 معمولا در بین ادارات، شرکت‌ها، دفاتر اسناد رسمی، مشاورین املاک و دانشگاه‌ها بیشترین کاربرد دارد. معمولا برگه‌ها و اسناد در سایز استاندارد دارای سایز A4 هستند.

 

چاپ سیلک روی پاکت کاغذی در چاپخانه ماهان

امکان چاپ سیلک روی پاکت کاغذی در چاپخانه ماهان

سفارش چاپ بر روی پاکت کاغذی و پاکت نامه یکی از روش‌های تبلیغاتی پربازده برای کسب و کار شما است. چون از پاکت برای جا به جایی مدارک یا تحویل اسناد استفاده می‌کنید، این کالا در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و می‌تواند نام و برند شما و اطلاعات تماس‌تان را در ذهن مشتری ماندگار کند. همچنین استفاده از پاکت اختصاصی حس معتبر کسب و کار شما به مشتری القا می‌کند. چاپ سیلک بر روی پاکت یکی از روش‌های مقرون به صرفه در برابر دیگر انواع چاپ است. این چاپ اختصاصی بر روی پاکت‌های کاغذی و پاکت نامه در انواع رنگ‌های مختلف امکان پذیر است. چاپخانه ماهان ثبت سفارش‌‌های شما را برای چاپ سیلک بر روی انواع پاکت کاغذی و پاکت‌نامه انجام می‌دهد. برای تهیه و سفارش پاکت‌های اختصاصی خود می‌توانید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید. چاپ اختصاصی بر روی پاکت، برای کسب وکارهای مشاور املاک، لوازم التحریر، دفتر اسناد رسمی و… کاربرد دارد.

 

خرید آنلاین پاکت کاغذی اداری از چاپخانه ماهان

چاپخانه ماهان با ۱۵سال سابقه پاکت‌های کاغذی را با قیمت مناسب و در سه رنگ مختلف به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین امکان سفارش چاپ اختصاصی بر روی انواع پاکت کاغذی و نامه وجود دارد. چاپ سیلک در رنگ‌های مختلف به انتخاب مشتری بر روی محصول چاپ می‌شود. مشتریان عزیز محدودیتی در تیراژ پاکت ندارند و هر تعداد که مورد نیاز آن‌ها است می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. با ثبت سفارش در چاپخانه ماهان کالای مورد نظر خود را با کیفیت و قیمت مناسب، در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *