چاپ بنر در بجنورد

پیشرفت تجارت و کسب و کار شما هر چه که باشد به تعداد مشتریان بیشتر و دیده شدن بستگی دارد، به همین دلیل است که ما همواره بر این موضوع تأکید داریم که بیلبوردهای تبلیغاتی و بنر و انواع دیگری از این نوع تبلیغات مانند استرابورد، سردر فروشگاه، اطلاعیه و غیره هیچ جایگزینی برای جذب مشتری ندارند.

تدارک دیدن یک بیلبورد ارزان تبلیغاتی یا چاپ بنر فوری می‌تواند کسب کار شما را متحول کند. استفاده از تبلیغات بنری و بیلبوردی آن‌قدر بازدهی دارد که هزینه‌ای که صرف آن می‌کنید را می‌توانید کاملاً نادیده بگیرید! گذشته از این‌که به شما کمک می‌کنیم تا یک بنر فوری و ارزان با بالاترین کیفیت ممکن برای خودتان چاپ کنید.

 

چاپ بنر فوری در بجنورد

 

چه کسی بیلبورد تبلیغاتی شما را می‌بیند؟ هرکسی که فکرش را بکنید.

با عبور روزانه هزاران خودرو از کنار بیلبورد و بنر تبلیغاتی شما، هیچ نوع تبلیغی بازدهی بهتر از چاپ بیلبورد تبلیغاتی برای سرمایه‌گذاری تبلیغاتی شما ندارد. با چاپ بنر فوری برای تبلیغات کسب‌وکارتان مشتریانی را که می‌خواهید و مشتریانی دیگر که حتی فکرش را هم نکرده‌اید به ساده‌ترین شکل ممکن در دست خواهید داشت.

 

راهی جسورانه‌تر برای بازاریابی تجارتتان!

بازاریابی دیجیتال ممکن است شیوه تبلیغات در دنیای امروز را تغییر داده باشد، اما بیایید صادق باشیم. هنوز هیچ روش تبلیغاتی‌ای حتی به حدی نرسیده که قابل‌مقایسه با بیلبوردهای قدیمی خوب از نظر اثربخشی باشد. چاپ بیلبورد و بنر تبلیغاتی هنوز هم از جسورانه‌ترین و اجتناب‌ناپذیرترین شکل تبلیغات است که می‌تواند نظر بسیاری را به خود جلب کند. حال تصور کنید که این بنر یا بیلبورد یک نکته جذاب و طرح سفارشی هم درون خود داشته باشد، معرکه می‌شود!

با چاپ بیلبورد سفارشی با قراردادن نام برند خود در ذهن بسیاری از مردم به‌صورت ناخودآگاه، به شناخته‌تر شدن کسب‌وکار و خدمات و همچنین جذب مشتری بیشتر کمک خواهید کرد.

 

فاکتورهای لازم در چاپ بیلبورد تبلیغاتی به‌صورت مؤثر

فاکتورهای زیادی وجود دارد که بیلبورد خاص شما را از سایر بیلبوردها متمایز می‌کند. به‌عنوان‌مثال سازندگان خبره بنر و بیلبورد تبلیغاتی در تبلیغات خود به این نکته به‌وفور اشاره که از وینیل با بالاترین درجه استفاده می‌کنند تا از تیز بودن و کیفیت بالای رنگ اطمینان حاصل کنند. دلیل اهمیت رنگ و کیفیت بیلبورد این است که تابلوی تبلیغاتی شما قرار است زیر آفتاب مستقیم، برف و باران و آلودگی هوا قرار بگیرد و مهم است که طی این زمان کیفیت خود را از دست ندهد و برای مخاطبان جذاب باقی بماند.

 

چاپ بنر فوری؛ در چاپخانه‌ها می‌گذرد؟

هنگام رانندگی یا عبور از کنار چند بنر و بیلبورد تبلیغات غول پیکر، احتمالاً این سؤال برای شما هم پیش آمده است که چه کسی و به چه شکلی این بیلبوردهای تبلیغاتی را چاپ می‌کند؟ چگونه این پوسترهای عظیم یک شبه چاپ می‌شوند و چگونه در بهترین نقاط قرار می‌گیرند؟

 

اهمیت چاپ در بیلبورد و بنر تبلیغاتی

چاپ قسمت اصلی تولید بیلبورد است. تصاویر بیلبورد باید زنده و واضح باشند. تهیه یک بیلبورد تبلیغاتی عالی و کاربردی به روند چاپ برمی گردد. در ادامه قصد داریم بررسی کنیم که چه کسی بیلبوردها را چاپ می‌کند و چگونه آن‌ها را چاپ می‌کند!

 

کیفیت چاپ بنر در بجنورد

چاپخانه ماهان شعبه بجنورد با جدیدترین ماشین‌آلات چاپ بنر تجهیز شده است و امکان ارائه خدمات چاپ بنر با بهترین کیفیت را مهیا کرده است. کیفیت بنر و کیفیت چاپ ارائه شده کاملا تضمینی ارائه خواهد شد. برای سفارش چاپ بنر در بجنورد اینجا را کلیک کنید.

 

چاپ بنر در بجنورد
چاپ بنر در بجنورد توسط چاپخانه ماهان | عکس‌ها از حمیدرضا دلشاد

مواد مورد استفاده در چاپ بنر مناسبتی و تبلیغاتی

وینیل

وینیل متداول‌ترین ماده برای بیلبوردها خصوصاً در چاپ عکس روی بنر، چاپ بنر عریض و چاپ بنر مناسبتی است. این ماده ضد آب، ضد کپک، ضد اشعه ماورا UV بنفش و نسوز است. وینیل در برابر محو شدن و کم‌رنگ شدن شدیداً مقاومت می‌کند و استفاده از این ماده منجر به چاپی قوی و ماندگار برای شما می‌شود.

 

جوهر حلال

جوهر حلال نوع دیگری از ماده به‌کاررفته در بنرهای تبلیغاتی است که به‌سرعت خشک می‌شود. جوهر حلال به‌سختی به سطح می‌چسبد و تقریباً غیرممکن است که با گذشت زمان بتوانید تغییری در آن ببینید. این جوهر کنتراست بالا و تصویری واضح به بیلبورد یا بنر می‌دهد؛ به همین دلیل از این ماده در چاپ بنر فوری، چاپ بنر تبلیغاتی، چاپ بنر تسلیت و چاپ بنر همایش استفاده می‌شود.

 

جوهر لاتکس

درمورد جوهر لاتکس گفته می‌شود که با استفاده از این ماده خاص هنگام خروج مواد از چاپگر بنر یا بیلبورد شما کاملاً خشک می‌شود و بلافاصله قابل‌استفاده است. این جوهر همچنین سازگار با محیط‌زیست است. اخیراً از این نوع ماده برای چاپ بنر در چاپ‌خانه ماهان بجنورد و چاپ بنر در خراسان شمالی استفاده شده است.

 

جوهر اشعه ماورا بنفش

جوهر اشعه ماورا بنفش مخصوص بیلبوردهایی است که قرار است به مدت طولانی در معرض عوامل فرسایشی باشند. این نوع از بیلبوردها طوری طراحی می‌شوند که به‌محض قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش بهبود یافته و بدون بو لایه برداری می‌شوند.

 

لیتوگرافی افست

یک عکس مرکب از سطح چاپ به یک پتو لاستیکی و سپس به وینیل منتقل می‌شود. اخیراً از این نوع چاپ در چاپ بنر ارزان در چاپ‌خانه ماهان بجنورد استفاده شده است.

 

واید فرمت

در این روش چاپی تصویر و متن موردنظر توسط قطرات کوچکی از جوهر ایجاد می‌شود که از نازل‌های یک یا چند هد چاپی خارج می‌شوند.

 

چاپ بنر در بجنورد

روند چاپ بنر و بیلبورد

پس از نهایی شدن طرح یک بیلبورد، می‌توان آن را در مقیاس کامل و موردنظر چاپ کرد. یکی از این روش‌ها لیتوگرافی افست است.

در روش لیتوگرافی افست از یک صفحه چاپ فلزی استفاده می‌شود که حاوی تصویر بیلبورد است. الگوهای هر نوع جوهر مانند فیروزه‌ای یا غیره باید تهیه شود. به طور معمول این ابتدا رنگ سیاه چاپ می‌شود و پس از آن زرد، سپس فیروزه‌ای و سرخابی چاپ می‌شود. تصویر مرکب شده از صفحه به پتو لاستیکی و سپس به وینیل منتقل می‌شود.

 

چاپ بیلبورد امروزی

با پیشرفت تکنولوژی، بیلبوردها معمولاً با چاپگرهای با فرمت گسترده چاپ می‌شوند. این چاپگرها از نازل‌های بزرگ استفاده می‌کنند تا جوهر را مستقیماً به وینیل وارد کنند. بیلبوردهای تولید شده با CMYK استفاده از ترکیب رنگی تصاویر واضحی هستند. چاپگرهای با فرمت گسترده دارای کیفیت چاپ فوتورئالیستی با بهره‌وری بالا هستند.

پس از چاپ بیلبورد و خشک شدن جوهر، وینیل ورقه ورقه می‌شود. فیلم لمینیت در قسمت جلوی وینیل و چسب در پشت اعمال می‌شود. این فرایند اجازه می‌دهد تا تابلوی تبلیغات بر روی یک سطح سخت نصب شود و بدون مشکل قرار بگیرد.

 

چاپ بنر ارزان در بجنورد

چاپخانه ماهان شعبه بجنورد به‌عنوان نمایندگی رسمی توزیع بنر و ارائه به صورت مستقیم، هزینه چاپ بنرهای تبلیغاتی، بیلبورد، استرابورد و… را بسیار کاهش داده است. این کاهش هزینه به هیچ عنوان روی کیفیت چاپ تاثیر نداشته و همواره در هر شرایطی روی حداکثر کیفیت خدمات چاپ تمرکز کرده‌ایم.

 

سفارش آنلاین چاپ بنر در بجنورد

جهت سفارش آنلاین چاپ بنر در بجنورد با ما در تماس باشید. به صورت آنلاین امکان ارسال طرح خود را خواهید داشت یا تیم طراحی چاپخانه ماهان طراحی مورد نظر شما را انجام می‌دهد و سفارش بنر خود را در محل کسب و کار یا منزل تحویل خواهید گرفت.

 

سخن پایانی

کیفیت خدمات چاپ بنر همواره در اولویت هر کسب و کاری برای چاپ بنرهای تبلیغاتی خود است. معمولا قیمت تمام شده و زمان مورد نیاز جهت تحویل در اولویت‌های بعدی قرار دارد. اگر فکر می‌کنید برای کسب و کار خود در بجنورد و استان خراسان شمالی نیاز به چاپ بنر و بیلبورد دارید، چاپخانه ماهان با درک کاملی از نیاز شما، ماشین آلات به روز، کیفیتی ایده‌آل و قیمتی بسیار مقرون به صرفه را برای شما به ارمغان آورده است.

ما در چاپخانه ماهان خدمات چاپ بنر در بجنورد، بیلبورد تبلیغاتی، چاپ بنر فوری، تبلیغاتی، تسلیت، همایش و مناسبتی را باتوجه‌به نیاز شما را ارائه می‌کنیم.

 

۱ دیدگاه

  • ما از خدمات چاپ بنر چاپخانه ماهان استفاده کردیم و راضی بودیم. خواستیم به این ترتیب تشکری کرده باشیم . با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *