نایلون تبلیغاتی یا ساک پارچه‌ای؟ مقایسه برای انتخاب بهترین روش تحویل کالا

همه ما روزانه در هنگام خرید نیاز به جابه‌جایی وسایل داریم. اگر هم شما صاحب کسب‌وکار باشید ممکن است برای تبلیغات به استفاده از ساک دستی پارچه‌ای یا نایلون تبیلغاتی به عنوان ابزاری برای تبلیغ فکر کرده‌اید.

آیا این سوال برای شما پیش آمده که از نایلون تبلیغاتی استفاده کنید یا ساک پارچه‌ای تبلیغاتی؟

به طورکلی هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند و شما بسته به سلیقه، هزینه و در نظر گرفتن شرایط باید انتخاب خود را انجام دهید و بهترین روش برای تحویل کالا را برای مشتریان خود در نظر بگیرید. از آن‌جایی که این سوال پر تکرار است، ما تصمیم گرفتیم درباره انتخاب بهترین روش برای تحویل کالا مطلبی را آماده کنیم و کمک کنیم شما آسان‌تر تصمیم بگیرید.

معیارهای مقایسه نایلون و ساک پارچه‌ای

ساک‌های پارچه‌ای و نایلون برای استفاده روزانه، جابجایی وسایل و … کاربرد دارند. هر شخصی می‌تواند بسته به نیاز خود انتخاب کند که کدام یک مناسب‌تر است. شما برای استفاده از نایلون و ساک پارچه‌ای به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ در این مطلب بر اساس جنس، قابلیت شستشو، تنوع، قیمت، دوست‌دار محیط زیست و از نظر تبلیغاتی مقایسه کرده‌ایم.

 

مقایسه جنس نایلون تبلیغاتی و ساک پارچه ای چاپخانه ماهانجنس

کیسه‌های نایلونی از مواد پلی اتلین تهیه می‌شود و ساک‌های پارچه‌ای از الیاف طبیعی تشکیل شده‌اند. جنس ساک‌های پارچه‌ای معمولا چون از پارچه و الیاف است، برای وسیله‌هایی که وزن زیادی دارند دوام بالاتری نسبت به نایلون و نایلکس دارد و آسیب نمی‌بیند. البته در نایلون‌های تبلیغاتی با اضافه شدن یک لایه اضافی در قسمت دست‌گیره که به آن «دسته تقویت» می‌گویند، مقاومت کیسه نایلونی افزایش داده شده است.

 

قابلیت شستشو

ساک دستی‌های پارچه‌ای یا سوزنی (اسپانباند) قابل شستشو هستند و می‌توانید با دست یا ماشین لباس‌شویی آن را نظافت و مجدد استفاده کنید. اگر برای تبلیغات می‌خواهید از ساک پارچه‌ای استفاده کنید با سپردن سفارش خود به یک چاپخانه معتبر خیالتان از بابت این که طرح و نوشته‌های شما از روی ساک پارچه‌ای پاک نمی‌شود، راحت باشد. کیسه‌های نایلونی هم قابلیت تمیز شدن را دارند اما ماندگاری آن کمتر از ساک پارچه‌ای است.

 

تنوع

ساک‌های پارچه‌ای از نظر رنگ‌بندی و سایز تنوع بالایی دارند. می‌توانید براساس بودجه خود جنس و ابعاد و رنگ آن‌ها را انتخاب کنید و ساک دستی مورد نظر خود را سفارش دهید. نایلون‌های تبلیغاتی نیز دارای تنوع ابعاد، رنگ و نوع دستگیره هستند.

در هر دو نوع ساک پارچه‌ای و ساک نایلون تبلیغاتی امکان چاپ باکیفیت به صورت سیلک وجود دارد.

 

قیمت

در صورت مقایسه بر اساس قیمت، نایلون تبلیغاتی ارزان‌تر از ساک پارچه‌ای است.

قیمت بالاتر ساک پارچه‌ای به دلایلی از جمله شیک‌تر بودن، قابلیت استفاده چندباره، دوست‌دار محیط زیست و… است. اگر فروشنده کالا هستید و اجناس لوکس ارائه می‌کنید پیشنهاد ما استفاده از ساک پارچه‌ای است. البته استفاده از نایلون تبلیغاتی درجه یک برای کالای لوکس هم بسیار کاربرد دارد.

نایلون و ساک پارچه‌ای در ابعاد و رنگ‌های متفاوت موجود است. اما یک نکته مهم این‌که ساک‌های پارچه‌ای چون قابلیت استفاه بیشتری دارند نسبت به هزینه‌ای که می‌کنید مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

 

ساک پارچه ای تبلیغاتی دوستدار محیط زیست چاپخانه ماهان

دوست‌دار محیط زیست

ساک‌های پارچه‌ای از الیاف طبیعی تهیه شده است و نه تنها برای سلامتی مضر نیستند، بلکه تجزیه‌پذیر هستند و آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند. کیسه‌های نایلونی تجزیه‌ناپذیر هستند و سال‌ها زیادی بدون تغییر در طبیعت باقی می‌ماند. اگر دغدغه طبیعت دارید توصیه می‌شود از ساک‌های پارچه‌ای برای تحویل کالا یا هدایای تبلیغاتی استفاده کنند.

این انتخاب نشان می‌دهد که شما به عنوان یک برند بزرگ چه رویکردی نسب به حمایت از محیط زیست دارید و این عمل باعث فرهنگ سازی در بین افراد جامعه می‌شود.

 

استحکام

نایلون پس از مدتی شکل اولیه خود را از دست می‌دهد و مچاله می‌شود. همچنین امکان پارگی و سوراخ شدن دارد و دیر یا زود غیر قابل استفاده می‌شود. ساک‎های پارچه‌ای بعد از بارها شستشو شکل اولیه خود را از دست نمی‌دهند و امکان پارگی آن کمتر وجود دارد.

 

سالم و مفید بودن

کیسه‌های نایلونی همان‌طور که در ابتدای متن بیان کردیم از مواد پلی اتلین ساخته شده است. اگر برای خرید مواد غذایی از آن‌ها استفاده کنید این مواد در مجاورت مواد غذایی تازه و گرم مانند نان می‌تواند جذب خوراکی‌ها شود و سبب آسیب رساندن به سلامتی شود. یکی از مزیت‌های مهم ساک‌های پارچه‌ای طبیعی بودن الیاف استفاده شده در تولید آن است.

 

مقایسه نایلون تبلیغاتی و ساک پارچه ای چاپخانه ماهانتبلیغات و بازاریابی

با توجه به استحکام و دوام بیشتر ساک‌های پارچه‌ای چاپ‌هایی که بر روی ساک پارچه‌ای زده می‌شود، دیرتر از بین می‌رود و مدت زمان بیشتری محصولات و خدمات شما در ذهن مشتری باقی می‌ماند. همچنین از نظر ظاهری ساک پارچه‌ای شکیل‌تر از نایلون است. اما قیمت جذاب نایلون تبلیغاتی یک مزیت بزرگ و دوراهی سخت در انتخاب است.

 

جمع بندی

ساک‌های پارچه‌ای برای جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و  آلودگی هوا انتخاب مناسب‌تری نسبت به نایلون هستند. باتوجه به استحکام و قابلیت شستشو کارایی بیشتری نسبت نایلون دارند. همچنین در تولید آن از الیاف طبیعی و بدون خطر استفاده شده است که سلامتی را تهدید نمی‌کند. ساک‌های پارچه‌ای وسیله‌ای ارزان برای تبلیغات است که از طریق چاپ لوگو و برند خود می‌توانید به عنوان هدیه در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

نایلون‌های تبلیغاتی روشی بسیار ارزان برای تحویل کالا یا جابجایی است که در فروشگا‌ه‌های مواد غذایی، کفش، لباس، لوازم‌التحریر، لوازم دیجیتال، گل‌فروشی‌ها، لوازم ورزشی و… کاربرد دارد. نایلون در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و همچنین امکان چاپ با رنگ‌های متنوع روی آن وجود دارد. نایلون تبلیغاتی درجه یک در رنگ سفید و مشکی و نایلون تبلیغاتی درجه دو در رنگ‌های سفید، قرمز، سبز، آبی و… عرضه می‌شود.

چاپخانه ماهان تولیدکننده انواع ساک پارچه‌ای تبلیغاتی و نایلون تبلیغاتی است و هر دو محصول با حذف واسطه‌ها و قیمت درب تولیدی عرضه می‌شود. همچنین امکان سفارش آنلاین ساک پارچه‌ای و سفارش آنلاین نایلون تبیلغاتی و تحویل درب منزل و فروشگاه از طریق سایت چاپخانه ماهان وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *